In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

marți, 1 februarie 2011

Pui taranesc la cuptor



Ingrediente:
1 kg pulpe pui (dezosate am pus eu)
1 ardei rosu gras
6 cartofi medii
o ceapa
o cutie de ciuperci intregi
150 gr kaizer
condiment de pui
frunze dafin
4 rosii cherry(optional)
4 catei de usturoi
ulei
smantana
450 ml apa cu delikat

Ungem tava cu putin ulei,taiem ceapa julien si o adaugam in tava.Peste ceapa adaugam cartofii taiati rondele.Taiem si ardeiul julien si il adaugam peste cartofi.Asezam bucatile de pui in tava pe care in prealabil le am frecat cu condiment de pui.Taiem kaizerul feliute si il asezam in tava.Adaugam si ciupercutele intregi.Punem si cateva frunze de dafin,rosiile cherry si dam la cuptorul incins la 180 de grade pentru 20 de minute.Pisam usturoiul si il amestecam cu putin ulei,vegeta dupa gust si 450 ml apa.Amestecul obtinut il adaugam in tava dupa ce au trecut cele 20 de minute.Adaugam deasemenea si smantana si dam la cuptor din nou pana se rumeneste putin carnea.Reteta este incercata de pe Culinar!Este foarte buna...merita incercata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...