In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

miercuri, 24 noiembrie 2010

Salata de ou fiert

Nu prea stiu cum se numeste dar am zis ca e un fel de salatica de ou...reteta am vazut o la Cireasa de pe tort(emisiunea) si mi s a parut interesanta...a iesit superrrrr!!!

Ingrediente:
3 oua fierte tari
50 gr telemea
1 ceapa mica mica
3-4 linguri de maioneza
sare

Fierbem ouale bine bine.Le lasam sa se raceasca dupa care le curatam de coaja si dam ouale pe razatoarea mare.Radem si branza la fel.Tocam ceapa foarte fin.Amestecam toate ingedientele cu maioneza.Adaugam sare dupa gust.Servim pe paine sau cum dorim.....E nemaipomenita ca aperetiv.....si va puteti juca cu ingredientele cum doriti....Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...