In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

marți, 9 noiembrie 2010

Cotlete de porc in sos de vin rosu


Imi pare atat de rau ca nu s au inventat pozele cu aroma:))))) daca ati simti mirosul acestor cotlete ati innebuni:P.Reteta este incercata de pe blogul Laurei Adamache si este minunata....

Ingrediente:
4 cotlete de porc
ulei
2 pahare vin rosu
sare,piper
4 catei de usturoi

Rumenim cotlete pe o parte si pe cealalta,adaugam sare,piper si usturoiul taiat feliute subtiri.Punem cele doua pahare de vin peste si lasam sa fiarba neacoperit.Cand vinul aproape ca s a evaporat adaugam un pahar de apa si lasam sa fiarba la foc mic,acoperit.Cand sosul a scazut suficient oprim focul si servim.....Un deliciu,de o fragezime nemaipomenita:)Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Am vazut si eu la Laura reteta asta si am zis ca Neapolitan trebuie sa o incerc. Si la tine arata super bine!Asa ca ghici ce pregatesc maine? :)Treci si pe la mine daca iti face placere. O zi buna iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sant sigura ca miroase foarte bine si de gust nu se mai pune problema,deja salivez!pupik!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms fetelor....Andreea am trecut...am inceput sa te si urmaresc:*pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. ce rumenite si fainute ti-au iesit,imi lasa gura apa

    RăspundețiȘtergere
  5. da sunt minunate....si mie imi lasa gura apa cand le privesc:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...