In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

miercuri, 27 octombrie 2010

Dovleac copt


Am vazut acum o saptamana cam asa dovleac copt pe blogul Amaliei si asa de pofta imi era........azi am gasit si eu o jumatate de dovleac din acela mai albicios la Real si am zis sa coc si eu.....a iesit bun dar e mai bun cel galben-portocaliu:)

Ingrediente:
dovleac pentru copt

Taiem dovleacul bucati,il spalam,il stergem si l punem in tava.Il bagam la cuptor la temperatura medie.Incercam cu furculita si daca aceasta intra usor pana jos e gata.Servim caldut cu zahar deasupra....mmmmmm o minune!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...