In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Ardei umpluti cu carne


Ingrediente:

800gr carne tocata de care va place
ardei grasi(depinde de oala..mie mi au avut loc 8 ardei)
4 linguri orez cu bob rotund
o rosie
o ceapa mica
frunze dafin
1 morcov mic dat pe razatoare
bulion
sare,piper

Scoatem samburii ardeilor apasand usor pe codita,dupa care ii spalam bine.Ceapa o tocam marunt si o calim impreuna cu morcovul.Adaugam orezul si lasam un minut sa se caleasca.Rasturnam amestecul peste carne,adaugam sare si piper si amestecam bine.Umplem ardeii.Intr o oala adaugam putin ulei si asezam ardeii.Turnam peste ei bulionul si apa cat sa i acopere 3 sferturi,adaugam dafinul si punem cate o feliuta de rosie peste fiecare ardei.Acoperim cu un capac si lasam sa fiarba la foc mic timp de o ora.Luam capacul si dam la cuptorul incins pana se rumenesc frumos ardeii si scade sosul.Servim cu multa smantana...Aceasta reteta este incercata de pe blogul Amaliei...Ms Amalia,ti am promis ca o sa i incerc si o sa ti spun cum mi au iesit...ei bine ii ADOR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...