In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Ciorba de fasole boabe cu ciolan afumat


Ingrediente:
2 cutii mari fasole rosie bonduelle(e gata fiarta si e foarte buna)
2-3 cepe
pastarnac
telina
radacina patrunjel
2 ardei capia
1 ciolan afumat
pasta de tomate
2 linguri de faina


Puneti ciolanul la fiert in oala in care veti face ciorba.Lasati l sa fiarba pana se desprinde carnea de pe os.Il scoatem apoi si adaugam in acesta apa legumele curatate intregi deoarece nu le vom lasa in ciorba.Lasati le sa fiarba bine si daca mai este nevoie mai adaugati apa.Cand s au fiert le scoatem din ciorba si adaugam fasolea si ciolanul taiat bucatele si le lasam sa fiarba impreuna.Cand sunt gata punem cele 2 lg faina intr o tigaie si punem ulei cat sa cuprinda faina.Lasam sa fiarba putin si amestecam sa nu se formeze cocoloase.Adaugam o lingura pasta de tomate amestecata cu putina apa si lasam sa fiarba putin dupa care adaugam rantasul obtinut peste ciorba si amestecam bine,mai adaugam pasta de tomate dupa preferinta,asezonam si mai lasam sa fiarba 5 minute dupa care oprim focul.Servim cu ceapa.....Reteta este incercata de pe blogul Inei doar ca eu am adaugat carne ea fiind vegetariana....Ms mult Ina!!Este delicioasa aceasta ciorba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...