In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

duminică, 20 martie 2011

Mini pizza rapide

Ingrediente:
250 gr faina
1/2 cub drojdie
1/2 lgt sare
1/2 lgt zahar
2 lg si jumatate ulei
125 ml lapte(apa)
sos de pizza
salam
cascaval

Inmuiem drojdia in lapte caldut.Intr un castron adaugam faina,sarea,zaharul,ulei si laptele cu drojdia.Framantam bine.Mie aluatul mi a mai cerut faina asa ca am completat cat a fost nevoie.Punem ulei pe blatul de lucru,asezam aluatul si incepem sa l intindem cu sucitorul.Cand e gata adaugam sosul de pizza,cascavalul si salamul si rulam.Taiem cu un cutit bine ascutit trecut prin jet de apa rece,feliute cat ne dorim de subtiri/groase.Dam la cuptorul incins la 200 de grade pentru 20-25 de minute.Sunt nemaipomenite,se fac asa de repede si puteti pune ce topping uri doriti.Mie imi place asa mai simplu.Sosul de pizza l am facut eu:am pus un paharel de sos de rosii Passata de la Olimpia si oregano si am amestecat bine.Ii da pizzei o aroma unica.Reteta este incercata de pe Culinar.ro Forum!Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...