In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

marți, 15 martie 2011

Fasole batuta

Ingrediente:
2 conserve mici de fasole alba
4 catei de usturoi
2 cepe
pasta de tomate
boia
sare
ulei
apa

Din ingredientele folosite de mine a iesit farfuria pe care o vedeti in imagine.Daca doriti mai multa puteti sa va jucati cu ingredientele dupa gust,dupa cum va place....Am pus fasolea la fiert(este deja fiarta dar eu vreau sa fie foarte bine fiarta) cu putina sare.Intr o tigaie am pus putin ulei,am tocat ceapa si am pus o la calit.Am adaugat cateva linguri de apa sa se fiarba bine.Cand apa a scazut am lasat sa se rumeneasca putin si apoi am adaugat pasta de tomate amestecata cu putina apa.Cand apa a scazut din nou asezonam dupa gust si oprim focul.Dupa ce fasolea s a fiert am scurs o de apa(nu am aruncat imediat apa),am adaugat usturoiul pisat,boia,2 linguri din compozitia de ceapa,am asezonat si am pasat o cu blenderul.Am mai pus 2 linguri din apa in care a fiert fasolea,am asezat o frumos pe farfurie si am servit o.Un deliciu...a iesit asa fina....Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...