In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

vineri, 24 septembrie 2010

Placinta Dobrogeana



Ingrediente:

1 pachet foi de placinta 400gr(Bella am folosit eu)
500 gr smantana
500 gr telemea
5 oua
unt

Amestecam branza rasa cu 300 gr smantana.Ungem cu unt topit cate 2-3 foi pe care le suprapunem.Adaugam branzica si o intindem uniform pe toata suprafata,dupa care rulam foile.Facem acest procedeu de 5 ori.Ungem o tava cu unt si punem rulourile in aceasta.Le ungem pe deasupra cu unt topit.Amestecam cu mixerul cele 5 oua si 200 gr smantana si turnam amestecul in tava.Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade pana se rumeneste frumos deasupra.A fost nemaipomenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...