In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

sâmbătă, 14 august 2010

Negresa

                                                            Negresa
 
 Ingrediente:
1 ou
1 cana zahar
1/2 cana ulei
1 cana lapte caldut
2 cani faina
1 lingura bicarbonat rasa
un borcanel mic de gem sau cat va doriti daca nu va place nu puneti deloc
3 linguri de cacao
1 cana nuca macinata
1 mana de nuca de cocos
o mana de stafide inmuiate in rom

Se freaca oul cu zaharul, se adauga uleiul, laptele, gemul.Se amesteca bine, apoi se adauga bicarbonatul ( praf, nu trebuie stins cu nimic), faina,cacaoa,nuca de cocos si cea macinata,stafidele si totul de omogenizeaza bine.Punem compozitia in tava tapetata cu faina sau cu hartie de copt si o dam la cuptor aproximativ o ora...verificam cu o scobitoare sa vedem cand este gata.Se poate servi asa sau o puteti servi cum am facut eu:am realizat o glazura din 2 ciocolate milka cu lapte,smantana pentru gatit 200ml si 50gr unt le am amestecat pe foc pana s a topit ciocolata si untul(atentie fara sa fiarba) am lasat un pic sa se raceasca dupa care am turnat glazura peste negresa si am presarat nuca de cocos.Dati pt cateva ore la frigider dupa care serviti:)

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...